info@kramervastgoedbeheer.nl

Voor eigenaren

Als cliƫnt kunt u natuurlijk geheel zelf bepalen welke diensten u bij Kramer Vastgoedbeheer B.V. wilt afnemen. Vanzelfsprekend kunnen wij u ook, na een uitvoerige inventarisatie, vrijblijvend adviseren over de diensten die voor u in aanmerking komen. De basis van ons werk is gestoeld op vier pijlers: kwaliteit, vakmanschap, transparantie en vertrouwen. Deze waarden hebben er in de afgelopen decennia voor gezorgd dat onze cliƫntenkring een mooie groei heeft doorgemaakt. Hieronder treft u een overzicht aan van onze werkzaamheden wat betreft het beheer.

  • Het opstellen van huurovereenkomsten
  • Het verzorgen van de incasso van de huren
  • Verzorgen van betalingsherinneringen en aanmaningen
  • Het versturen van de jaarlijkse wettelijke huurverhogingen
  • Het (eventueel laten) vaststellen van de huren voor bedrijfsruimten
  • Het contact onderhouden en correspondentie met de huurders
  • Afwikkelen van eventuele huurcommissiezaken
  • Het indien nodig maken van Btw facturen voor de huurders
  • Grondige controle van de woningen bij vertrek van een huurder
  • Het (eventueel laten) beoordelen van de waardebeschikkingen van de WOZ
  • Het bijhouden en verwerken van alle inkomsten en uitgaven
  • Het ieder kwartaal verzorgen van een financieel overzicht
  • Aannemen en afhandelen van technische en bouwkundige problemen gemeld door de huurders
  • Het direct en adequaat afhandelen van spoedeisende problemen of noodgevallen
  • Afwikkelen van schadegevallen met de verzekeringsmaatschappijen
  • Het maken van een voorstel bij lege woningen
  • Het maken van voorstellen voor groot onderhoud en complete renovaties
  • Het aanvragen en beoordelen van offertes
Contact