info@kramervastgoedbeheer.nl

Introductie

Wij zijn trots op het feit dat ons bedrijf al meer dan negentig jaar het beheer van een groot aantal Amsterdamse woningen in het hogere marktsegment verzorgd voor een vaste cliëntenkring. Door de opgebouwde ervaring en deskundigheid heeft het bedrijf, sinds 28 jaar eerst als Eavo Vastgoed Beheer en later als Kramer Vastgoedbeheer onder leiding van Monique Kramer een betrouwbare naam kunnen opbouwen in onze hoofdstad. De basis van ons werk is gestoeld op vier pijlers: kwaliteit, vakmanschap, transparantie en vertrouwen.

Alle voorkomende werkzaamheden; van onderhoud en renovatie aan uw vastgoed tot administratieve, financieel en technisch huurbeheer kunnen worden verzorgd. Ons vaste netwerk van vakmensen en dito bedrijven, waar wij al jaren mee samenwerken, staan garant voor kwaliteit. Alle werkzaamheden staan onder toezicht van een bouwkundige opzichter. Door het bijhouden of herstellen van de kwaliteit én een regelmatige controle, kunt u er met een gerust hart vanuit gaan dat de volledige zorg over uw vastgoed bij Kramer Vastgoedbeheer wordt overgenomen, de waarde van uw kostbare bezit blijft gewaarborgd en dat u te allen tijde op de hoogte wordt gehouden.

De oorsprong van Kramer Vastgoedbeheer gaat terug tot vermoedelijk ongeveer 1930. Rond die tijd startte de heer Arthur Bigot een administratiekantoor. Zijn cliënten, veelal bouwexploitanten behielden woningen als hun pensioenvoorziening en brachten deze bij hem onder voor het beheer. Enkele van deze woningen zijn zelfs al twee keer vererfd. Een aantal families kunnen wij nog steeds tot ons cliëntenbestand rekenen.

De heer Bigot deed zijn kantoor over aan zijn schoonzoon de heer R. Semeijn Esser. Inmiddels was het kantoor uitgegroeid tot accountantskantoor. De heer H. Althuis werd mede-eigenaar. In 1978 trad Hans van Oijen in dienst om een jaar later toe te treden tot de maatschap Esser, Althuis en van Oijen. De heren Esser en Althuis werden uitgekocht en de maatschap ging verder onder de naam Accountantskantoor Van Oijen & Co, later B.V.

Door nieuwe wetgeving werd het onroerend goed gedeelte ondergebracht in een aparte B.V. onder de naam EAVO Vastgoed Beheer B.V. In 1989 nam Monique Kramer in dit bedrijf de dagelijkse leiding over. Door de groei van beide bedrijven werd het pand aan De Lairessestraat te klein en verhuisden zij in 2003 naar de Prins Hendriklaan. Een mooie aanleiding om haar naam te verbinden en te wijzigen in Kramer Vastgoedbeheer B.V.

Door het overlijden van Hans van Oijen in 2014 werden cliënten en personeel van het accountantskantoor overgenomen door een ander kantoor. Kramer Vastgoedbeheer verhuisde naar het kantoorpand in de Diezestraat. Vanuit deze locatie in Amsterdam-Zuid groeide Kramer Vastgoedbeheer verder uit tot een solide speler in het beheer van vastgoed.

Het vaste team van Kramer Vastgoedbeheer bestaat uit de volgende personen:

Monique Kramer, verantwoordelijk voor de financiële trajecten, overleg met cliënten en instanties, juridische zaken en aansturing cq controle van het onderhoud door uitvoerende bedrijven.

Els Koopman verzorgt alle administratieve en ondersteunende werkzaamheden alsmede de correspondentie die nodig is voor efficiënt beheer.

Daarnaast werken wij al jaren samen met een vast netwerk van vakmensen en bedrijven.

Contact